Wat houdt de service van Solero in?
Service staat bij ons hoog in het vaandel, maar wat bedoelen wij hier precies mee? Voor Solero bestaat service uit verschillende aspecten, namelijk een snelle reactie op telefoontjes en mails, een snelle en nauwkeurige installatie, en een goede service als het op mankementen of beschadigingen neerkomt. We kunnen zo snel reageren omdat we alle producten en onderdelen daarvan, direct op voorraad hebben liggen.
Wij streven ernaar om dezelfde dag van uw melding te reageren en een afspraak te maken ter indicatie of reparatie. Deze afspraak wordt op korte termijn gepland, zodat u nooit lang met een kapotte parasol zit. Het is voor ons prettig als u vooraf foto’s van de schade stuurt, zodat wij precies kunnen zien wat er aan de hand is, en op basis daarvan de juiste materialen en onderdelen in kunnen pakken. Zo staan we nooit met lege handen.
Ook installatie van de parasol nemen wij op ons, in de meeste gevallen hoeft er alleen een grondanker gestort te worden en monteren we later de parasol erop. In andere gevallen moet de parasol nog compleet geassembleerd worden, dit doen wij in de meeste gevallen in onze werkplaats, zodat u of uw klanten zo min mogelijk last hebben van de werkzaamheden. Na afloop ruimen wij alles netjes op, en vegen we zelfs de stoep keurig aan.
Het komt soms voor dat er vrachtwagens tegen parasols aanrijden waardoor baleinen krom kunnen worden, erg vervelend want uw terras ziet er dan meteen iets minder mooi uit. Gelukkig hebben wij in de meeste gevallen de onderdelen op voorraad, en in veel gevallen kunnen we deze bestellen en hebben we het binnen 1 week beschikbaar. Dit geldt ook voor het vervangen van een parasoldoek, of een hele mast, deze onderdelen liggen in ons magazijn opgeslagen, zodat we u snel van dienst kunnen zijn.